Hocam yani bu dönemi göz önüne alarak hastaneden herkes çekiniyor ancak sağlık bu ilk öncelikle bunu göz ardı etmemek lazım. Ağrının konumu tehlikeli ve tekrarlanması durumunda ileride canınızı çok sıkabilir. Yine konumundan dolayı cekinceniz varsa bile kesinlikle hayatınız kadar önemli değil.
Tavsiyem doğru olur mu bilmiyorum ama kendinize güveniyorsanız küçük ve hafif egzersizler yaparak belinizi ve bacaklarınızı sınayın. Yapamadığınız veya ağrıya sebep olan herhangi bir hareket varsa bence vakit kaybetmeden hastaneye gidin.
Yani kaza ile alakasız bir ağrı ise çok sorun olmaz belki ama dediğim gibi konumu pek de göz ardı edilemez.

Yaptığınız hareketler herhangi bir engel teşkil etmediyse muhtemelen bir şey yoktur, dinlenirsiniz geçer inşallah
Yine de bilinçsiz olmamak lazım ben olsam giderdim, kaza geçirmemiş olsaydım da tekrar etmesi durumunda giderdim


Bundan 8-9 sene önce araba kazası geçirdim bende ve kazadan 1-2 sene sonra bel ağrılarım başladı. Onlarca doktora gittim röntgen hatta MR bile çekmiş olmaları muhtemel pek de fazla sonuca ulaşamadım. Birisi belin hafiften yamuk, birisi sırt kasların zayıf diğerleri de bir şeyin yok gibisinden geçiştirdi. Ağrıları eskisi kadar olmasa da arasıra tekrar ediyor tabi eskisi gibi nedensizce değil. Basit bir ağırlığı 5 sene önce kaldırırken ve zorlanmazken hatta ağrı bile yapmazken şimdi ayaklarım tutmamazlık yapabiliyor Bu yüzden doktorlar her türlü sorunu goremeyebilir demeye getiriyorum buna rağmen dikkat etmelisiniz. Çözümü kendiniz yaratın ve ağrının kaynağını kendiniz bulun. Dik durmayı ve spor yapmayı deneyebilirsiniz sizi zorlamayacak ise.