Merhabalar kuzenim yurt dışında telefon getirecek. Onun pasaportu üstüne kaydedecsgiz. Ama btk ile görüştüğümüzde telefona takılan hattın yasal sahibi pasaportu kayıtlanan kisi olması gerektiğini söyledi. Bu işi nasıl hallederiz?
Not telefon iPhone 11 pro Max
Yurt dışından telefon getirmek ?
8
●94
- 07-06-2021, 19:21:15
- 07-06-2021, 19:22:49Yeni yasa ile pasaport sahibinin tc'si ile çalışıyor telefon 3 sene sonra bu zorunluluk kalkıyor.ahmetbaslik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hattını kuzenin tcsi üzerine taşıyıp kullanabilirsin
- 07-06-2021, 19:27:42Apple cihaz gelmeyecek ise pasaport kaydına o kadar vermenin bir anlamı yok imei attırın, gerçi apple olsa bile 3k tl pasaport kaydına verdikten sonra tr fiyatı ile neredeyse aynı oluyor hemen hemen yine de tercih sizin ve cihaz da sadece pasaport sahibinin hattının çalışabileceğini de göz önünde bulundurmak lazım
- 07-06-2021, 19:29:23Telefon iPhone hocamAldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-06-2021, 19:31:02iPhone 11 pro maxAldagBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-06-2021, 19:31:26Kuzenin üzerine numarayla kullanabilirsin ama kayıt için okadar para veriyorsun değmez bence satarken de sorun çıkartır o cihaz almaz kimse, maaliyeti ne kadar oluyor pasaport kaydı ileahmetbaslik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-06-2021, 19:35:26Telefoncunun vaad ettiği pasaport kaydına güvenirsen haftaya gelir polis elinden telefonu alır sizede işlem yapar dikkat edin bu işi asla illegal yolla çözmeye çalısmayin ( Yanlis anlasilmasin yaptiniz diye değil bedelli ağir oldugu icin bilgilendiriyorum)
- 07-06-2021, 19:41:03Telefon amerikadan gelmeyeceksen eğer almanya hollanda gibi bir ülkeden gelecekse eğer kayıt ücretini de ekleyince 2k tl civarı daha ucuz olur türkiye fiyatı kıyaslaahmetbaslik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle