Apple cihaz gelmeyecek ise pasaport kaydına o kadar vermenin bir anlamı yok imei attırın, gerçi apple olsa bile 3k tl pasaport kaydına verdikten sonra tr fiyatı ile neredeyse aynı oluyor hemen hemen yine de tercih sizin ve cihaz da sadece pasaport sahibinin hattının çalışabileceğini de göz önünde bulundurmak lazım