ahmetbaslik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefon iPhone hocam
Kuzenin üzerine numarayla kullanabilirsin ama kayıt için okadar para veriyorsun değmez bence satarken de sorun çıkartır o cihaz almaz kimse, maaliyeti ne kadar oluyor pasaport kaydı ile