Merhabalar kuzenim yurt dışında telefon getirecek. Onun pasaportu üstüne kaydedecsgiz. Ama btk ile görüştüğümüzde telefona takılan hattın yasal sahibi pasaportu kayıtlanan kisi olması gerektiğini söyledi. Bu işi nasıl hallederiz?
Yeni yasa ile pasaport sahibinin tc'si ile çalışıyor telefon 3 sene sonra bu zorunluluk kalkıyor.
Hattını kuzenin tcsi üzerine taşıyıp kullanabilirsin