Kuru Cilt ve Kepeklenme hk.
6
●69
- 03-06-2021, 07:21:38Herkese merhabalar.Bende ergenliğe girdiğimden beri kepeklenme ve cilt kuruluğu var.Eskiden hiç böyle sorunum yoktu ama ergenliğe girince olmaya başladı.Bu doğal birşey midir sizce ve bu kepeği nasıl kesebilirim ?
- 03-06-2021, 08:13:31Hocam 14 yaşından beri bu sorun vardı, 21 yaşındayım. Gezmediğim doktor kalmadı. O kadar şampuan kullandım vs hepsi tırt çıktı. Daha geçen sene bi şampuanla tanıştım. Kesinlikle çevremdeki herkese öneriyorum. Kepeği %99 kesti diyebilirim. Ekstra olarak saçları yumuşacık yapıyor.
Şampuan markası; Vichy Dercos (yeşil şişe olan) - 03-06-2021, 10:30:12Aynı şampuanı önerecektim tavsiye ederim faydasını görürsünüz.Bekirjimm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-06-2021, 10:59:37Reis egzama degil gibi kizariklik yok.karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle