• 03-06-2021, 07:21:38
    #1
    Herkese merhabalar.Bende ergenliğe girdiğimden beri kepeklenme ve cilt kuruluğu var.Eskiden hiç böyle sorunum yoktu ama ergenliğe girince olmaya başladı.Bu doğal birşey midir sizce ve bu kepeği nasıl kesebilirim ?
  • 03-06-2021, 08:13:31
    #2
    Hocam 14 yaşından beri bu sorun vardı, 21 yaşındayım. Gezmediğim doktor kalmadı. O kadar şampuan kullandım vs hepsi tırt çıktı. Daha geçen sene bi şampuanla tanıştım. Kesinlikle çevremdeki herkese öneriyorum. Kepeği %99 kesti diyebilirim. Ekstra olarak saçları yumuşacık yapıyor.
    Şampuan markası; Vichy Dercos (yeşil şişe olan)
  • 03-06-2021, 08:36:26
    #3
    egzemadır muhtemelen üstteki arkadaşın bahsettiği şampuan iyi bende onu kullanıyorum deneyebilirsin
  • 03-06-2021, 10:30:12
    #4
    Bekirjimm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 14 yaşından beri bu sorun vardı, 21 yaşındayım. Gezmediğim doktor kalmadı. O kadar şampuan kullandım vs hepsi tırt çıktı. Daha geçen sene bi şampuanla tanıştım. Kesinlikle çevremdeki herkese öneriyorum. Kepeği %99 kesti diyebilirim. Ekstra olarak saçları yumuşacık yapıyor.
    Şampuan markası; Vichy Dercos (yeşil şişe olan)
    Aynı şampuanı önerecektim tavsiye ederim faydasını görürsünüz.
  • 03-06-2021, 10:33:54
    #5
    Hocam stres yapmayın ondan da yapar mesela sınavın vardır aklına takiyorsundur fazla kafaya takmayın
  • 03-06-2021, 10:35:16
    #6
    Aynı sorunu bende yaşadım kafami yıkıyorum kuruyunca hafiften kaşı pul pul dökülüyor sınav bitti egzama derdim bitti
  • 03-06-2021, 10:59:37
    #7
    karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    egzemadır muhtemelen üstteki arkadaşın bahsettiği şampuan iyi bende onu kullanıyorum deneyebilirsin
    Reis egzama degil gibi kizariklik yok.