karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
egzemadır muhtemelen üstteki arkadaşın bahsettiği şampuan iyi bende onu kullanıyorum deneyebilirsin
Reis egzama degil gibi kizariklik yok.