Herkese merhabalar.Bende ergenliğe girdiğimden beri kepeklenme ve cilt kuruluğu var.Eskiden hiç böyle sorunum yoktu ama ergenliğe girince olmaya başladı.Bu doğal birşey midir sizce ve bu kepeği nasıl kesebilirim ?