Bekirjimm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 14 yaşından beri bu sorun vardı, 21 yaşındayım. Gezmediğim doktor kalmadı. O kadar şampuan kullandım vs hepsi tırt çıktı. Daha geçen sene bi şampuanla tanıştım. Kesinlikle çevremdeki herkese öneriyorum. Kepeği %99 kesti diyebilirim. Ekstra olarak saçları yumuşacık yapıyor.
Şampuan markası; Vichy Dercos (yeşil şişe olan)
Aynı şampuanı önerecektim tavsiye ederim faydasını görürsünüz.