• 31-05-2021, 21:41:52
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kısaca özet geçeyim 2009 dan beri midem yanıyor 7/24 günde 5 saatten fazla asla uyuyamıyorum.

    midem yanıyor bari yemek borusuna asidin kaçmaması için çözüm olarak 2019 martta reflü ameliyatı oldum sonuç: eskisinden fazla yanıyor.

    ameliyat başarız olmuş olabilir diye kaliteli bir hastaneden iyi bir doktordan endoskopi istedim ve yaptılar sonuç: ameliyat yerinde sıkıntı yok.

    evet artık yediğim yemekler 2019 dan beri yemek boruma kaçmıyor ama asidin kaçısını durduramıyorum.

    çokca ilaç kullandım lansot nexium prabex panto gaviskon gasvin gastren duo rennie vb. vb. bir sürü ilaç

    ilaçların sayısını artırdık nafile.

    demem ola ki geçmişim bu mide yanmalarından dolayı berbat , günüm gün değil işin kötü tarafı geleceğimi de kurtaramayacağım en son gittiğim doktor ve sonrasında bir kaç doktordan teyid aldım ki yanmayı durduramaz isek yemek borusu kanserine çevirme ihtimali var. malesef onunda bir çaresi yok.

    sormak istediğim daha önce bu gibi şikayeti olup çok çekmiş ve sonrasında şifa bulmuş arkadaşlarım var mıdır aramızda. varsa ve tecrübelerini paylaşırlar ise çok minnettar kalırım. saygılarımla ...

    not : 0-14 aralığında mide asidini ölçen cihaz ile gezdim 1 gün boyunca benim çıkan sonucum : 279

    doktor bu rakamı gördüğünde direk ıslık çaldı
  • 31-05-2021, 21:42:45
    #2
    Rennin denediniz mi
    • posedion91
    posedion91 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 31-05-2021, 21:43:17
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rennin denediniz mi

    evet
  • 31-05-2021, 21:46:53
    #4
    Merhaba hocam ben de yaşadım yaklaşık 2 yıl önce her sabah uyandığımda kusuyordum 3 ay civarı sürdü girmediğim test endoskopi mr kalmadı sürekli midem yanıyordu ve herhangi bir şey yediğimde midem kabul etmiyodu en son vücudum iflas edecek sanmıştım en son bir nörologa gittim bana anksiyetem olabileceğini normal bir mide hastalığına sahip olduğumu bunu kafaya takarak ilerlettiğimi söyledi.Eğer tüm yolları denediniz ve bir şey elde edemiyorsanız psikiyatriye görünmenizi tavsiye ederim.Allah yardımcınız olsun
  • 31-05-2021, 21:47:23
    #5
    Hocam ben de aynı şekildeyim sizin gibi operasyonlar geöirmedim ya da baktırmadım ama midemde helicobacter pylori mikrobu vardı onu temizlediler, o süreçte 3 lü antibiyotik kullandım ve mide yanmam geçti. İlaçları ne zaman bıraktım o zaman midem gene yanmaya başladı. En az 10 yıldır çekiyorum. Hiçbir türlü geçmiyor. Artık doktorlara da inanmıyorum. Nasıl olacak ben de bilmiyorum
  • 31-05-2021, 21:47:25
    #6
    Maalesef bu konuda bilgili değilim, yardımım dokunamayacak ancak geçmiş olsun demeden geçmek istemedim. Umarım en kısa zamanda sağlığınıza kavuşursunuz. Sizin için dua edeceğim.
  • 31-05-2021, 21:49:06
    #7
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Sinüzit gibi çaresi yok onun. Kudret narıyla iyi olan arkadaşlar var çevremde. En azından eskisinden iyi durumdalar.

    Acı biber ve asitli içecekler tüketilmemeli.
  • 31-05-2021, 21:50:32
    #8
    fingerprint adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam ben de yaşadım yaklaşık 2 yıl önce her sabah uyandığımda kusuyordum 3 ay civarı sürdü girmediğim test endoskopi mr kalmadı sürekli midem yanıyordu ve herhangi bir şey yediğimde midem kabul etmiyodu en son vücudum iflas edecek sanmıştım en son bir nörologa gittim bana anksiyetem olabileceğini normal bir mide hastalığına sahip olduğumu bunu kafaya takarak ilerlettiğimi söyledi.Eğer tüm yolları denediniz ve bir şey elde edemiyorsanız psikiyatriye görünmenizi tavsiye ederim.Allah yardımcınız olsun
    3-4 yıldır psikiyatri ilaçları kullanıyorum fakat bu mide yanması olayını hiç anksiyete bozukluğuna bağlamamıştık doktorumla beraber . En kısa sürede randevu alıp eğer benim durumum da sizin ki gibi alakalı ise ilaçlar ile önlem alınmasını talep edeceğim. Çok teşekkür ederim. sizlere de geçmiş olsun.
  • 31-05-2021, 21:53:29
    #9
    mrburun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben de aynı şekildeyim sizin gibi operasyonlar geöirmedim ya da baktırmadım ama midemde helicobacter pylori mikrobu vardı onu temizlediler, o süreçte 3 lü antibiyotik kullandım ve mide yanmam geçti. İlaçları ne zaman bıraktım o zaman midem gene yanmaya başladı. En az 10 yıldır çekiyorum. Hiçbir türlü geçmiyor. Artık doktorlara da inanmıyorum. Nasıl olacak ben de bilmiyorum
    helikobakteri 2017 de çıktı bende. ben de size verilen o ilaçları kullandım bir sonra ki işlemde heliko olmadığını gözlemlediler. fakat benim mide yanmam helikoya bağlı olarak malesef azalmadı . çok zor durumdayız kardeşim Allahım yardımıcımız olsun gerçekten çaremiz yok gibi ben artık tükenmiş durumdayım

    ASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef bu konuda bilgili değilim, yardımım dokunamayacak ancak geçmiş olsun demeden geçmek istemedim. Umarım en kısa zamanda sağlığınıza kavuşursunuz. Sizin için dua edeceğim.
    Allah razı olsun teşekkür ederim