midem yanıyor bari yemek borusuna asidin kaçmaması için çözüm olarak 2019 martta reflü ameliyatı oldum sonuç: eskisinden fazla yanıyor.
ameliyat başarız olmuş olabilir diye kaliteli bir hastaneden iyi bir doktordan endoskopi istedim ve yaptılar sonuç: ameliyat yerinde sıkıntı yok.
evet artık yediğim yemekler 2019 dan beri yemek boruma kaçmıyor ama asidin kaçısını durduramıyorum.
çokca ilaç kullandım lansot nexium prabex panto gaviskon gasvin gastren duo rennie vb. vb. bir sürü ilaç
ilaçların sayısını artırdık nafile.
demem ola ki geçmişim bu mide yanmalarından dolayı berbat , günüm gün değil işin kötü tarafı geleceğimi de kurtaramayacağım en son gittiğim doktor ve sonrasında bir kaç doktordan teyid aldım ki yanmayı durduramaz isek yemek borusu kanserine çevirme ihtimali var. malesef onunda bir çaresi yok.
sormak istediğim daha önce bu gibi şikayeti olup çok çekmiş ve sonrasında şifa bulmuş arkadaşlarım var mıdır aramızda. varsa ve tecrübelerini paylaşırlar ise çok minnettar kalırım. saygılarımla ...
not : 0-14 aralığında mide asidini ölçen cihaz ile gezdim 1 gün boyunca benim çıkan sonucum : 279
doktor bu rakamı gördüğünde direk ıslık çaldı
