Hocam ben de aynı şekildeyim sizin gibi operasyonlar geöirmedim ya da baktırmadım ama midemde helicobacter pylori mikrobu vardı onu temizlediler, o süreçte 3 lü antibiyotik kullandım ve mide yanmam geçti. İlaçları ne zaman bıraktım o zaman midem gene yanmaya başladı. En az 10 yıldır çekiyorum. Hiçbir türlü geçmiyor. Artık doktorlara da inanmıyorum. Nasıl olacak ben de bilmiyorum