Merhaba hocam ben de yaşadım yaklaşık 2 yıl önce her sabah uyandığımda kusuyordum 3 ay civarı sürdü girmediğim test endoskopi mr kalmadı sürekli midem yanıyordu ve herhangi bir şey yediğimde midem kabul etmiyodu en son vücudum iflas edecek sanmıştım en son bir nörologa gittim bana anksiyetem olabileceğini normal bir mide hastalığına sahip olduğumu bunu kafaya takarak ilerlettiğimi söyledi.Eğer tüm yolları denediniz ve bir şey elde edemiyorsanız psikiyatriye görünmenizi tavsiye ederim.Allah yardımcınız olsun