pantoprazol kullandın mı hiç ? kullanmadıysan kullanman sana faydalı olucaktır. Mide asidini kontrol altına alman lazım bu hapda ona yardımcı olucak. Sürekli mide asidinin yemek borusuna çıkması iyi değil bi an önce mideyi sakinleştirmek gerek. Pantoprazol bu konuda çok iyi .. Doktoruna bir söyle bakalım
panto mu demek istiyorsunuz yani panto 'nun 40 MG lık ilacı var onu kullandım.
bu hastalığa yakalanıpta kullanmayan yoktur bu ilacı en bilineni

teşekkür ederim.
Yediğiniz-ictiğiniz şeylerden dolayı mı olmakta, düzenli olarak tükettiğiniz besinler, hazır gıdalar var mıydı başlangıc sürecinde? Biz de önlemimizi alalım geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum.
hayatım dışarda yemek yemekle geçti son 3 aydır sadece evde yiyorum.