mrburun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben de aynı şekildeyim sizin gibi operasyonlar geöirmedim ya da baktırmadım ama midemde helicobacter pylori mikrobu vardı onu temizlediler, o süreçte 3 lü antibiyotik kullandım ve mide yanmam geçti. İlaçları ne zaman bıraktım o zaman midem gene yanmaya başladı. En az 10 yıldır çekiyorum. Hiçbir türlü geçmiyor. Artık doktorlara da inanmıyorum. Nasıl olacak ben de bilmiyorum
helikobakteri 2017 de çıktı bende. ben de size verilen o ilaçları kullandım bir sonra ki işlemde heliko olmadığını gözlemlediler. fakat benim mide yanmam helikoya bağlı olarak malesef azalmadı . çok zor durumdayız kardeşim Allahım yardımıcımız olsun gerçekten çaremiz yok gibi ben artık tükenmiş durumdayım

ASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef bu konuda bilgili değilim, yardımım dokunamayacak ancak geçmiş olsun demeden geçmek istemedim. Umarım en kısa zamanda sağlığınıza kavuşursunuz. Sizin için dua edeceğim.
Allah razı olsun teşekkür ederim