• 25-05-2021, 21:23:31
    #1
    Merhaba arkadaşlar 20 Haziran 2022 de askerliğim geliyor tecilli şuan , askere gitmeyi düşünüyorum çünkü tecili bozdurursam 2-3 haftaya , sizce tahmini ne zaman alırlar askere ? Birde 12 aylık ücretli için başvurabiliyor muyuz ?
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      Hocam merhabalar, ağustos celbini kaçırdınız. Şu an başvurursanız otomatik Kasım celbine atayacaktır sizi. Ücretli yapmak için tercih işlemlerinde belirtirseniz çıkma ihtimali var. 3 ay eğitimden sonra 9 ay daha görev yapabilirsiniz. İlk 3 ay para almazsınız, 3 aydan sonra çok az bir miktar toplu olarak yatar hakkınızda hayırlısı olsun. :')
  • 25-05-2021, 21:27:42
    #2
    Kurumsal PLUS
    Toplam 4 bucuk aydır muane olmuş sekilde askere gitmeyi bekliyorum. haziranin 16. na attılar, corona yüzünden erteliyolar.
  • 25-05-2021, 21:30:09
    #3
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Hocam merhabalar, ağustos celbini kaçırdınız. Şu an başvurursanız otomatik Kasım celbine atayacaktır sizi. Ücretli yapmak için tercih işlemlerinde belirtirseniz çıkma ihtimali var. 3 ay eğitimden sonra 9 ay daha görev yapabilirsiniz. İlk 3 ay para almazsınız, 3 aydan sonra çok az bir miktar toplu olarak yatar hakkınızda hayırlısı olsun. :')
  • 25-05-2021, 21:33:20
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Samurays adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Toplam 4 bucuk aydır muane olmuş sekilde askere gitmeyi bekliyorum. haziranin 16. na attılar, corona yüzünden erteliyolar.
    ayni benimde kardesimde o sekil erteledirler obur ay gidiyor 16 sinda. hayirlisi inşallah
  • 25-05-2021, 21:36:14
    #5
    Teşekkür ederim arkadaşlar 1-2 haftaya bozduracağım hakkımızda hayırlısı olsun .
  • 25-05-2021, 21:44:11
    #6
    tecili bozdurma sakın 2 gün içinde gitmek zorunda kalıyorsun askerde iken komutanlarına ben 2. 6 ayımı yapmak istiyorum dersin kabul ederler aylık 2500 mü 2700 mü değişiyor
    Not: 2. 6. ayı yapmanı tavsiye etmiyorum kesinlikle
  • 25-05-2021, 22:50:55
    #7
    kmprens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam merhabalar, ağustos celbini kaçırdınız. Şu an başvurursanız otomatik Kasım celbine atayacaktır sizi. Ücretli yapmak için tercih işlemlerinde belirtirseniz çıkma ihtimali var. 3 ay eğitimden sonra 9 ay daha görev yapabilirsiniz. İlk 3 ay para almazsınız, 3 aydan sonra çok az bir miktar toplu olarak yatar hakkınızda hayırlısı olsun. :')
    Hocam tecili direk e devletten bozabiliyormuşuz sanırım , eğer 12 ay çıkarsa 2 yıllık bölüm mezunuyum aylık ne kadar bir para alınıyor acaba bilginiz var mı
  • 25-05-2021, 22:51:37
    #8
    Darkbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tecili bozdurma sakın 2 gün içinde gitmek zorunda kalıyorsun askerde iken komutanlarına ben 2. 6 ayımı yapmak istiyorum dersin kabul ederler aylık 2500 mü 2700 mü değişiyor
    Not: 2. 6. ayı yapmanı tavsiye etmiyorum kesinlikle
    Arkadaşlar kasım celbi dedi hocam siz 2 gün sonra dediniz kafam karıştı birazdan e devletten bozacaktım ben tecili
  • 25-05-2021, 22:52:59
    #9
    gokhantaparli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar kasım celbi dedi hocam siz 2 gün sonra dediniz kafam karıştı birazdan e devletten bozacaktım ben tecili
    celp kaçırdıysan bilmiyorum ama tecili bozdurup işlemleri bitirince sevk kağıdını verdikleri anda 2 gün içinde teslim olman gerekir