Askerlik hakkında sorularım var .
17
●181
- 25-05-2021, 21:23:31Merhaba arkadaşlar 20 Haziran 2022 de askerliğim geliyor tecilli şuan , askere gitmeyi düşünüyorum çünkü tecili bozdurursam 2-3 haftaya , sizce tahmini ne zaman alırlar askere ? Birde 12 aylık ücretli için başvurabiliyor muyuz ?
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 25-05-2021, 21:30:09Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Hocam merhabalar, ağustos celbini kaçırdınız. Şu an başvurursanız otomatik Kasım celbine atayacaktır sizi. Ücretli yapmak için tercih işlemlerinde belirtirseniz çıkma ihtimali var. 3 ay eğitimden sonra 9 ay daha görev yapabilirsiniz. İlk 3 ay para almazsınız, 3 aydan sonra çok az bir miktar toplu olarak yatar hakkınızda hayırlısı olsun. :')
- 25-05-2021, 21:33:20Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.ayni benimde kardesimde o sekil erteledirler obur ay gidiyor 16 sinda. hayirlisi inşallahSamurays adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-05-2021, 21:36:14Teşekkür ederim arkadaşlar 1-2 haftaya bozduracağım hakkımızda hayırlısı olsun .
- 25-05-2021, 22:50:55Hocam tecili direk e devletten bozabiliyormuşuz sanırım , eğer 12 ay çıkarsa 2 yıllık bölüm mezunuyum aylık ne kadar bir para alınıyor acaba bilginiz var mıkmprens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-05-2021, 22:51:37Arkadaşlar kasım celbi dedi hocam siz 2 gün sonra dediniz kafam karıştı birazdan e devletten bozacaktım ben teciliDarkbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-05-2021, 22:52:59celp kaçırdıysan bilmiyorum ama tecili bozdurup işlemleri bitirince sevk kağıdını verdikleri anda 2 gün içinde teslim olman gerekirgokhantaparli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle