gokhantaparli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar kasım celbi dedi hocam siz 2 gün sonra dediniz kafam karıştı birazdan e devletten bozacaktım ben tecili
celp kaçırdıysan bilmiyorum ama tecili bozdurup işlemleri bitirince sevk kağıdını verdikleri anda 2 gün içinde teslim olman gerekir