Merhaba arkadaşlar 20 Haziran 2022 de askerliğim geliyor tecilli şuan , askere gitmeyi düşünüyorum çünkü tecili bozdurursam 2-3 haftaya , sizce tahmini ne zaman alırlar askere ? Birde 12 aylık ücretli için başvurabiliyor muyuz ?