Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Hocam merhabalar, ağustos celbini kaçırdınız. Şu an başvurursanız otomatik Kasım celbine atayacaktır sizi. Ücretli yapmak için tercih işlemlerinde belirtirseniz çıkma ihtimali var. 3 ay eğitimden sonra 9 ay daha görev yapabilirsiniz. İlk 3 ay para almazsınız, 3 aydan sonra çok az bir miktar toplu olarak yatar hakkınızda hayırlısı olsun. :')