İngilizceyi Nasıl Öğrendiniz
17
●247
- 25-05-2021, 14:50:30Cambly, English Central ya da Halo gibi uygulamaları yabancılar ile konuşmak için deneyebilirsiniz. Yapay zeka olan Andy var, o da bir seçenek olabilir. Ayrıca ingilizce için kitaplardan çalışmak yerine Udemy üzerinden kurslar alabilirsiniz. Konuları dinleyerek ve görselleştirerek daha hızlı öğrenebileceğinizi düşünüyorum.
- 25-05-2021, 14:51:22Bir dili öğrenmek için onunla yaşamak gerekir. Yabancı arkadaşlar bulunuz ve bol bol dizi, sinema vs..
- 25-05-2021, 14:54:09şuan kayıt oldum güzel bir şeye benziyor ty hocamihtiy4r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-05-2021, 14:58:09ne kadar bomboş öneriler var
ingilizceye ortaokul ya da lise yıllarında başlamadıysanız çok fazla kasmayın, beyniniz almaz. He az çok öğrenirsiniz ama asla "ingilizce düşünme" olayını yaşayamazsınız (en az 2-3 yıl sadece ingilizce konuşulan bir yerde yaşamak durumu hariç)
bu arada insanların en iyi başka dil öğrendiği yaş 4-8 yaş arasıdır, çocuklarınıza ne yapın ne edin bu yaşlarda bir şeyler öğretin.
Ben kendim için söyleyeyim, lise yıllarında Lost ile başladığım yabancı dizi serüveni sayesinde ingilizceyi gayet iyi konuşuyorum. Tavsiye ederim.
Yaklaşık 5 bin bölüm yabancı dizi benim ingilizce öğrenmemi sağladı. Bir de yabancı kız arkadaşların etkisi de oldu tabii... - 25-05-2021, 15:25:14Cake , Duolingo programları çok katkı sağlıyor.
Ayrıca Sosyal medyada yabancıların yorumları oluyor bir post, video altında vs.. onları anlamaya falan çalış ne demiş olabilir bu videoya bu adam gibi.
Çok fazla prafik yapmayla öğrenirsin ama insan çok rutin çalışamıyor hep kopuyor o sürekli üzerine katma işi.
Ben çok çabaladım ingilizce öğrenmek içn aslında hala çabalıyorum ama hayatın dinamikleri çok önümü kesiyor ünv dersler vs engelliyor hadi onları geçtim
askere falan gitsem 6 aylık bir unutuş süreci olacak onu da geçtim 9-5 mesaide çalışssam o yorgunlukla çalışabilir miyim bilmiyorum
Aynı bende senin gibi ünv de başladım ing öğrenmeye şu an nerdesin dersen çat pat cümle kuruyorum dinlediğimi falan anlıyorum. çok çalışmak gerek daha
- 26-05-2021, 03:30:43BillGates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bunun koca bir saçmalık olduğuna inanıyorum, disiplinli olan her yaşta, her şeyi öğrenebilir bir sürü örneği var internette. Ama tabi ki İngiltere'de doğan bir Türk çocukla aynı aksanı kısa sürede yakalayamaz. - 26-05-2021, 05:46:31Üyeliği durdurulduİngilizce dilinde yazmayı ABD'den alışveriş yaparken öğrendim. Sürekli yazışmalar sonucunda cümle kalıplarını, grameri ve zamanları uzun ve zorlu bir süreçte öğrenebilmiştim. Lise yıllarından ingilizce temelim vardı. Konuşmayı ise ülkemizde yaşayan rastgele tanıştığım bir amerikalı sayesinde öğrendim. 5 ay boyunca haftada 3 gün buluşup günü birlikte geçirdik. Bana özel bir eğitim vermedi, sadece sohbet ettik ama bu bile çok etkili oldu. Tabi aradan 6 yıldan fazla bir zaman geçti, pratiğin çoğunu unuttum ama yazım konusunda halen çok iyiyim.
- 26-05-2021, 06:04:54bende pm rica ediyorum hocamDenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle