Cake , Duolingo programları çok katkı sağlıyor.
Ayrıca Sosyal medyada yabancıların yorumları oluyor bir post, video altında vs.. onları anlamaya falan çalış ne demiş olabilir bu videoya bu adam gibi.
Çok fazla prafik yapmayla öğrenirsin ama insan çok rutin çalışamıyor hep kopuyor o sürekli üzerine katma işi.
Ben çok çabaladım ingilizce öğrenmek içn aslında hala çabalıyorum ama hayatın dinamikleri çok önümü kesiyor ünv dersler vs engelliyor hadi onları geçtim
askere falan gitsem 6 aylık bir unutuş süreci olacak onu da geçtim 9-5 mesaide çalışssam o yorgunlukla çalışabilir miyim bilmiyorum
Aynı bende senin gibi ünv de başladım ing öğrenmeye şu an nerdesin dersen çat pat cümle kuruyorum dinlediğimi falan anlıyorum. çok çalışmak gerek daha