İngilizce dilinde yazmayı ABD'den alışveriş yaparken öğrendim. Sürekli yazışmalar sonucunda cümle kalıplarını, grameri ve zamanları uzun ve zorlu bir süreçte öğrenebilmiştim. Lise yıllarından ingilizce temelim vardı. Konuşmayı ise ülkemizde yaşayan rastgele tanıştığım bir amerikalı sayesinde öğrendim. 5 ay boyunca haftada 3 gün buluşup günü birlikte geçirdik. Bana özel bir eğitim vermedi, sadece sohbet ettik ama bu bile çok etkili oldu. Tabi aradan 6 yıldan fazla bir zaman geçti, pratiğin çoğunu unuttum ama yazım konusunda halen çok iyiyim.