BillGates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne kadar bomboş öneriler var

ingilizceye ortaokul ya da lise yıllarında başlamadıysanız çok fazla kasmayın, beyniniz almaz. He az çok öğrenirsiniz ama asla "ingilizce düşünme" olayını yaşayamazsınız (en az 2-3 yıl sadece ingilizce konuşulan bir yerde yaşamak durumu hariç)

bu arada insanların en iyi başka dil öğrendiği yaş 4-8 yaş arasıdır, çocuklarınıza ne yapın ne edin bu yaşlarda bir şeyler öğretin.

Ben kendim için söyleyeyim, lise yıllarında Lost ile başladığım yabancı dizi serüveni sayesinde ingilizceyi gayet iyi konuşuyorum. Tavsiye ederim.

Yaklaşık 5 bin bölüm yabancı dizi benim ingilizce öğrenmemi sağladı. Bir de yabancı kız arkadaşların etkisi de oldu tabii...

Ben bunun koca bir saçmalık olduğuna inanıyorum, disiplinli olan her yaşta, her şeyi öğrenebilir bir sürü örneği var internette. Ama tabi ki İngiltere'de doğan bir Türk çocukla aynı aksanı kısa sürede yakalayamaz.