Anket Çocukluğunuzu yaşadınız mı?
Toplam Katılımcı Sayısı: 65
Çocukluğunuzu yaşadınız mı?
Evet
%47,69 (31 Oy)
Hayır
%52,31 (34 Oy)
  • 24-05-2021, 13:01:44
    #10
    Kategori Moderatörü
    1990 doğumluyum
  • 24-05-2021, 13:02:39
    #11
    Çocukluğumu yaşadım , gençliğimi yaşayamıyorum.
  • 24-05-2021, 13:02:40
    #12
    en kötüsü bile şuandan iyidir bence hocam .
  • 24-05-2021, 13:03:16
    #13
    Elhamdulilah ailem yanımdaydı, sokağımız güzeldi yaşıtım çoktu deli gibi akşama kadar top oynardık bütün mahallenin çocuklarıyla saklambaç oynardık. Biraz haylazdım tüm komşular eve şikayete gelmiştir Ama güzeldi dönmek isterdim o günlere. Telefon vs şeyler yoktu. TV'de oynarsak atari oynardık.

    Ülkenin durumu o zamanda kötüydü evdeki suyu çeşmeden alırdık ama çocuktuk biz anlamazdık siyasetten vs. Şimdi çoluk çocuk bile siyasetten bahsediyor.
  • 24-05-2021, 13:03:17
    #14
    Soyle 5 yildizli bir otelde 2 hafta tatil yapsaydim yeterdi
  • 24-05-2021, 13:06:36
    #15
    yanlış anlamazsanız bu soruyu neden sordunuz şimdi ? Başkalarının çocukluğunu öğrenmenizi sebebi nedir ?
  • 24-05-2021, 13:06:40
    #16
    Fakir ama mutluyduk. Güzeldi. Hala güzel. Çünkü yaşamak güzel. Sevdiklerinin sağ olması ğüzel.
  • 24-05-2021, 13:07:00
    #17
    Yaşamadım.. dönüp yaşamak isterdim.
  • 24-05-2021, 13:08:42
    #18
    Dijiseo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne çocukluk ne de gençlik yaşadım. Gelecek mi? Pek fazla ümidim kalmadı artık.
    +++