Elhamdulilah ailem yanımdaydı, sokağımız güzeldi yaşıtım çoktu deli gibi akşama kadar top oynardık bütün mahallenin çocuklarıyla saklambaç oynardık. Biraz haylazdım tüm komşular eve şikayete gelmiştir Ama güzeldi dönmek isterdim o günlere. Telefon vs şeyler yoktu. TV'de oynarsak atari oynardık.

Ülkenin durumu o zamanda kötüydü evdeki suyu çeşmeden alırdık ama çocuktuk biz anlamazdık siyasetten vs. Şimdi çoluk çocuk bile siyasetten bahsediyor.