Konu
Çocukluğunuzu yaşadınız mı?
24-05-2021, 13:06:40
#16
AOK
Fakir ama mutluyduk. Güzeldi. Hala güzel. Çünkü yaşamak güzel. Sevdiklerinin sağ olması ğüzel.