Çocukluğunuzu yaşadınız mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Çocukluğunuzu yaşadınız mı?
24
●
363
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Çocukluğunuzu yaşadınız mı?
1
2
3
Anket
Çocukluğunuzu yaşadınız mı?
Toplam Katılımcı Sayısı:
65
Çocukluğunuzu yaşadınız mı?
Evet
%47,69 (31 Oy)
Hayır
%52,31 (34 Oy)
24-05-2021, 12:56:37
#1
Paramedik
O günlere dönmek istiyorum çok güzel bir çocukluk yaşadım mı dersiniz yoksa asla dönmek istemem çocukluğuma çok kötüydü mü dersiniz?
24-05-2021, 12:57:15
#2
clogens
Çok güzeldi
24-05-2021, 12:57:17
#3
AirPlus
ne çocukluğu hocam.
okuldan sonra işe giderdim. top bile zor oynadım.
24-05-2021, 12:57:41
#4
Misafir
Yaşamadım.
basricetinkaya
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
24-05-2021, 12:57:49
#5
ramazansevimmm
Keşke dönsek yine akşama kadar mahallede top oynayıp elimiz yüzümüz hep kirlense...
24-05-2021, 12:58:05
#6
Valx
Çok güzel bir şekilde yaşadım. Yokluk var ama mutluluk tavandı.
24-05-2021, 12:58:14
#7
excelion
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
çok güzel bi çocukluk geçirdim bilgisayarla tanışana kadar çok güzel eğleniyordum insan o günlerin değerini sonradan anlıyor
24-05-2021, 12:59:18
#8
oquzhane
fakirak fakir
24-05-2021, 13:01:22
#9
icanbodur
Ne çocukluk ne de gençlik yaşadım. Gelecek mi? Pek fazla ümidim kalmadı artık.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler