Anket Çocukluğunuzu yaşadınız mı?
Toplam Katılımcı Sayısı: 65
Çocukluğunuzu yaşadınız mı?
Evet
%47,69 (31 Oy)
Hayır
%52,31 (34 Oy)
  • 24-05-2021, 12:56:37
    #1
    O günlere dönmek istiyorum çok güzel bir çocukluk yaşadım mı dersiniz yoksa asla dönmek istemem çocukluğuma çok kötüydü mü dersiniz?
  • 24-05-2021, 12:57:15
    #2
    Çok güzeldi
  • 24-05-2021, 12:57:17
    #3
    ne çocukluğu hocam.

    okuldan sonra işe giderdim. top bile zor oynadım.
  • 24-05-2021, 12:57:41
    #4
    Yaşamadım.
    • basricetinkaya
    basricetinkaya bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 24-05-2021, 12:57:49
    #5
    Keşke dönsek yine akşama kadar mahallede top oynayıp elimiz yüzümüz hep kirlense...
  • 24-05-2021, 12:58:05
    #6
    Çok güzel bir şekilde yaşadım. Yokluk var ama mutluluk tavandı.
  • 24-05-2021, 12:58:14
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çok güzel bi çocukluk geçirdim bilgisayarla tanışana kadar çok güzel eğleniyordum insan o günlerin değerini sonradan anlıyor
  • 24-05-2021, 12:59:18
    #8
    fakirak fakir
  • 24-05-2021, 13:01:22
    #9
    Ne çocukluk ne de gençlik yaşadım. Gelecek mi? Pek fazla ümidim kalmadı artık.