• 23-05-2021, 17:47:37
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar bugün vds aldım,uzakmasaüstü ile bağlandım fakat tam ekran yapamıyorum. Nasıl tam ekran yapabilirim
  • Kabul Edilen Cevap
    • RDP kısayoluna sağ tıklayıp düzenle dediğinizde görüntü ayarları kısmı var oradaki ayar çubuğunu sona getirin kaydet diyip bağlanmayı deneyin düzelecektir diye düşünüyorum
  • 23-05-2021, 17:53:35
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    RDP kısayoluna sağ tıklayıp düzenle dediğinizde görüntü ayarları kısmı var oradaki ayar çubuğunu sona getirin kaydet diyip bağlanmayı deneyin düzelecektir diye düşünüyorum
  • 23-05-2021, 17:55:53
    #3
    Üyeliği durduruldu
    murat55girgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    RDP kısayoluna sağ tıklayıp düzenle dediğinizde görüntü ayarları kısmı var oradaki ayar çubuğunu sona getirin kaydet diyip bağlanmayı deneyin düzelecektir diye düşünüyorum
    teşekkür ederim düzeldi
  • 23-05-2021, 17:56:45
    #4
    ThecBerg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar bugün vds aldım,uzakmasaüstü ile bağlandım fakat tam ekran yapamıyorum. Nasıl tam ekran yapabilirim
    RDP'ye bağlanmadan Seçenekleri Göster tuşuna basın.
    Görüntü sekmesine gelip çözünürlüğünüze ve ekran renk derinliğinize göre ayarlama yapın.
    Eğer vSphere ESXi veya QEMU gibi sanallaştırmalardansa, vmtools veya qemu-guest-agent gibi yardımcıları indirmelisiniz.