Uzakmasaüstü Bağlantısı Hk
3
●50
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 23-05-2021, 17:53:35Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.RDP kısayoluna sağ tıklayıp düzenle dediğinizde görüntü ayarları kısmı var oradaki ayar çubuğunu sona getirin kaydet diyip bağlanmayı deneyin düzelecektir diye düşünüyorum
- 23-05-2021, 17:55:53Üyeliği durdurulduteşekkür ederim düzeldimurat55girgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2021, 17:56:45RDP'ye bağlanmadan Seçenekleri Göster tuşuna basın.ThecBerg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Görüntü sekmesine gelip çözünürlüğünüze ve ekran renk derinliğinize göre ayarlama yapın.
Eğer vSphere ESXi veya QEMU gibi sanallaştırmalardansa, vmtools veya qemu-guest-agent gibi yardımcıları indirmelisiniz.