murat55girgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
RDP kısayoluna sağ tıklayıp düzenle dediğinizde görüntü ayarları kısmı var oradaki ayar çubuğunu sona getirin kaydet diyip bağlanmayı deneyin düzelecektir diye düşünüyorum
teşekkür ederim düzeldi