Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
RDP kısayoluna sağ tıklayıp düzenle dediğinizde görüntü ayarları kısmı var oradaki ayar çubuğunu sona getirin kaydet diyip bağlanmayı deneyin düzelecektir diye düşünüyorum