Merhabalar bugün vds aldım,uzakmasaüstü ile bağlandım fakat tam ekran yapamıyorum. Nasıl tam ekran yapabilirim
RDP'ye bağlanmadan Seçenekleri Göster tuşuna basın.
Görüntü sekmesine gelip çözünürlüğünüze ve ekran renk derinliğinize göre ayarlama yapın.
Eğer vSphere ESXi veya QEMU gibi sanallaştırmalardansa, vmtools veya qemu-guest-agent gibi yardımcıları indirmelisiniz.