• 23-05-2021, 13:04:47
    #1
    Güvenlikli sitede oturuyorum asla beni adreste bulamamaları imkansız nedeni ise güvenlik biz olmasak dahi tüm kargoları alıyor ve biz ondan alıyoruz. Ayrıca hep evdeyim dışarı çıkmıyorum palavracılar. Nereden bulup alacağım bunu şimdi?

  • 23-05-2021, 13:06:26
    #2
    Bu sorun bütün kargolarda var galiba , işlerine gelince ya adres bulunamadı ya da alıcı adreste bulunamadı.
  • 23-05-2021, 13:06:34
    #3
    aynısı bir kargo şirkti ile başıma geldi şikayetvara açtım normalde ücret verip şubeden alınması gerekti ama tekrar yolladılar ücret de vermedim
  • 23-05-2021, 13:07:14
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam kargocularda şöyle bir durum var bazen günlük yetişmeyen kargolara bu şekilde etiket basıyorlar tekrardan dağıtıma çıkarıyorlar.
    Pnademi sürecinde çok fazla yoğunluk olduğu için yetişmeyen kargolara uygulanan bir taktik.
  • 23-05-2021, 13:07:29
    #5
    Pazartesi tekrardan evinize gelirler hocam
  • 23-05-2021, 13:11:29
    #6
    Bu olayı sadece Amazon'un kargo şirketi Kolay Gelsin'de yaşamıyorum. Diğer hepsi aynı. Kolay Gelsin o gün geleceğine dair bilgilendirme SMS'i atar, gelmeden 1 saat önce evde misiniz alacak mısınız tarzında telesekreter onayı alır gelmeden 15 20 dakika önce kargo elemanı arar geldiğinde evde bulamazsa kime bırakalım der vs. Amazonu seviyorum gerisi boş
  • 23-05-2021, 13:11:54
    #7
    Merhaba,
    Pandemi süresince oluşan yoğunluktan dolayı kargocu yetiştiremez ise bu tür yollara başvuruyorlar. Genelde bir sonraki dağıtımda elinize ulaşıyor kargo.
  • 23-05-2021, 13:12:00
    #8
    ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kargocularda şöyle bir durum var bazen günlük yetişmeyen kargolara bu şekilde etiket basıyorlar tekrardan dağıtıma çıkarıyorlar.
    Pnademi sürecinde çok fazla yoğunluk olduğu için yetişmeyen kargolara uygulanan bir taktik.
    Hocam bundan iki üç yıl önce bir kargo şirketi evde yoksunuz dedi şubeyi arayınca kargo yetişmedi yarın yine çıkacak dedi ertesi gün yine çıkmadı yine şubeyi aradım bu sefer yine aynı kişi beyefendi evinizde bulamamışlar dün sizi bu yüzden gelin buradan alın dedi. Ee hani dün yetişmemişti? Dönek hocam bunlar...
  • 23-05-2021, 13:12:01
    #9
    Yetismeyenlere boyle etiket basiyolar. Gelir adresinize. Panige gerek yok.