ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kargocularda şöyle bir durum var bazen günlük yetişmeyen kargolara bu şekilde etiket basıyorlar tekrardan dağıtıma çıkarıyorlar.
Pnademi sürecinde çok fazla yoğunluk olduğu için yetişmeyen kargolara uygulanan bir taktik.
Hocam bundan iki üç yıl önce bir kargo şirketi evde yoksunuz dedi şubeyi arayınca kargo yetişmedi yarın yine çıkacak dedi ertesi gün yine çıkmadı yine şubeyi aradım bu sefer yine aynı kişi beyefendi evinizde bulamamışlar dün sizi bu yüzden gelin buradan alın dedi. Ee hani dün yetişmemişti? Dönek hocam bunlar...