Bu olayı sadece Amazon'un kargo şirketi Kolay Gelsin'de yaşamıyorum. Diğer hepsi aynı. Kolay Gelsin o gün geleceğine dair bilgilendirme SMS'i atar, gelmeden 1 saat önce evde misiniz alacak mısınız tarzında telesekreter onayı alır gelmeden 15 20 dakika önce kargo elemanı arar geldiğinde evde bulamazsa kime bırakalım der vs. Amazonu seviyorum gerisi boş