Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hocam kargocularda şöyle bir durum var bazen günlük yetişmeyen kargolara bu şekilde etiket basıyorlar tekrardan dağıtıma çıkarıyorlar.
Pnademi sürecinde çok fazla yoğunluk olduğu için yetişmeyen kargolara uygulanan bir taktik.