Hocam kargocularda şöyle bir durum var bazen günlük yetişmeyen kargolara bu şekilde etiket basıyorlar tekrardan dağıtıma çıkarıyorlar.
Pnademi sürecinde çok fazla yoğunluk olduğu için yetişmeyen kargolara uygulanan bir taktik.