• 16-05-2021, 16:07:41
    #1
    Merhaba yaklaşık 4-5 gündür bildiirim atıyorum r10.net mail adreslerine ve geri dönüş alamıyorum herhangi bir moderator ve yetkiliye ulaşamıyorum başka telefon aracı vs yokmu defalarca mail attım geri dönüş bile sağlanmadı moderatorler'e pm atıyorum görüldü sadece atıyolar

    detay@r10.net yolluyorum mailleri geri dönüş yapılırsa sevinirim.
  • 16-05-2021, 16:12:04
    #2
    emirhanymkdy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba yaklaşık 4-5 gündür bildiirim atıyorum r10.net mail adreslerine ve geri dönüş alamıyorum herhangi bir moderator ve yetkiliye ulaşamıyorum başka telefon aracı vs yokmu defalarca mail attım geri dönüş bile sağlanmadı moderatorler'e pm atıyorum görüldü sadece atıyolar

    detay@r10.net yolluyorum mailleri geri dönüş yapılırsa sevinirim.
    Hangi kategoride destek almak istiyorsanız o kategori moduna ulaşım sağlayabilirsiniz ben bu şekilde geri dönüş alabiliyorum hocam
  • 16-05-2021, 16:13:00
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi kategoride destek almak istiyorsanız o kategori moduna ulaşım sağlayabilirsiniz ben bu şekilde geri dönüş alabiliyorum hocam

    pm olarak mı geri dönüş alıyorsunuz hızlı bir şekilde
  • 16-05-2021, 16:13:56
    #4
    emirhanymkdy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm olarak mı geri dönüş alıyorsunuz hızlı bir şekilde
    Evet hocam moderatör arkadaşlar geri dönüş sağlıyorlar
  • 16-05-2021, 16:41:00
    #5
    Moderatörlere sadece r10 email adresleri ve r10 pm ille ulaşmaya çalışın. Kişisel email ve özellikle telefon numaralarından aramanızı tavsiye etmem.
    Ayrıca sorum var kategorisinden direk olarak yöneticilere soru açmak suretiyle konu açabilirsiniz.
  • 16-05-2021, 16:42:11
    #6
    Ben detay@r10.net'e ne zaman yazsam dönüş alıyorum. Moderatörler de hep dönüş yapıyor. Özellikle Berkay hocam ve Engin hocam başkadır.
  • 16-05-2021, 16:42:32
    #7
    Platin üye
    ben bu zamana kadar kimse mesaj attıysam gün içinde cevap aldım.
    sizin absürt sorularınız varsa illaki de dönüş yapmazlar.
  • 16-05-2021, 16:53:21
    #8
    kadersiz35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben bu zamana kadar kimse mesaj attıysam gün içinde cevap aldım.
    sizin absürt sorularınız varsa illaki de dönüş yapmazlar.
    forum hakkında yazı gönderdik iftira ile ilgili absürt bir mesaj değil
  • 16-05-2021, 16:54:33
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben detay@r10.net'e ne zaman yazsam dönüş alıyorum. Moderatörler de hep dönüş yapıyor. Özellikle Berkay hocam ve Engin hocam başkadır.
    https://prnt.sc/12zz71i hayla cevap bekliyorum