Merhaba yaklaşık 4-5 gündür bildiirim atıyorum r10.net mail adreslerine ve geri dönüş alamıyorum herhangi bir moderator ve yetkiliye ulaşamıyorum başka telefon aracı vs yokmu defalarca mail attım geri dönüş bile sağlanmadı moderatorler'e pm atıyorum görüldü sadece atıyolar
detay@r10.net yolluyorum mailleri geri dönüş yapılırsa sevinirim.
R10 Yetkilileri hk.
8
●244
- 16-05-2021, 16:07:41
- 16-05-2021, 16:12:04Hangi kategoride destek almak istiyorsanız o kategori moduna ulaşım sağlayabilirsiniz ben bu şekilde geri dönüş alabiliyorum hocamemirhanymkdy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-05-2021, 16:13:00Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pm olarak mı geri dönüş alıyorsunuz hızlı bir şekilde - 16-05-2021, 16:13:56Evet hocam moderatör arkadaşlar geri dönüş sağlıyorlaremirhanymkdy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-05-2021, 16:41:00Moderatörlere sadece r10 email adresleri ve r10 pm ille ulaşmaya çalışın. Kişisel email ve özellikle telefon numaralarından aramanızı tavsiye etmem.
Ayrıca sorum var kategorisinden direk olarak yöneticilere soru açmak suretiyle konu açabilirsiniz. - 16-05-2021, 16:42:11Ben detay@r10.net'e ne zaman yazsam dönüş alıyorum. Moderatörler de hep dönüş yapıyor. Özellikle Berkay hocam ve Engin hocam başkadır.
- 16-05-2021, 16:42:32ben bu zamana kadar kimse mesaj attıysam gün içinde cevap aldım.
sizin absürt sorularınız varsa illaki de dönüş yapmazlar. - 16-05-2021, 16:53:21forum hakkında yazı gönderdik iftira ile ilgili absürt bir mesaj değilkadersiz35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-05-2021, 16:54:33