Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben detay@r10.net'e ne zaman yazsam dönüş alıyorum. Moderatörler de hep dönüş yapıyor. Özellikle Berkay hocam ve Engin hocam başkadır.
https://prnt.sc/12zz71i hayla cevap bekliyorum