Merhaba yaklaşık 4-5 gündür bildiirim atıyorum r10.net mail adreslerine ve geri dönüş alamıyorum herhangi bir moderator ve yetkiliye ulaşamıyorum başka telefon aracı vs yokmu defalarca mail attım geri dönüş bile sağlanmadı moderatorler'e pm atıyorum görüldü sadece atıyolar

detay@r10.net yolluyorum mailleri geri dönüş yapılırsa sevinirim.