emirhanymkdy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba yaklaşık 4-5 gündür bildiirim atıyorum r10.net mail adreslerine ve geri dönüş alamıyorum herhangi bir moderator ve yetkiliye ulaşamıyorum başka telefon aracı vs yokmu defalarca mail attım geri dönüş bile sağlanmadı moderatorler'e pm atıyorum görüldü sadece atıyolar

detay@r10.net yolluyorum mailleri geri dönüş yapılırsa sevinirim.
Hangi kategoride destek almak istiyorsanız o kategori moduna ulaşım sağlayabilirsiniz ben bu şekilde geri dönüş alabiliyorum hocam