herkese hayırlı akşamlar.
------------------------------------------------------------------
arkadaşlar adsense hakkında bir kaç sorum olucak bilgi sahibi kişiler cevaplar ise sevinirim.
adsense onayım mevcut reklamları yayınlamayı başlatmayı düşünüyorum.
bu kazançları eş dost arkadaşın iş yerinden vergilendirip çekim yapsam olurmu
ödeme almasam da vergilendirmeye tabii miyim
ekstra ekstra vergilik, damga vergisi vs vs gibi şeyler varmı süreç nedir tam olarak aydınlatabilecek varmı 😊
adsense ödeme alma hk
12
●133
- Kabul Edilen Cevap
- 2 Beğeni
-
- 13-05-2021, 22:14:43Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Ödeme almazsanız vergi karşınıza çıkmaz
adsense gelirini yakınınıza yönlendirip ordan alabilirsiniz ama,yine kdv gelir vergisi gibi durumlar oluşur
eş dost üzerinden bu şekilde çekecekseniz onlardan parayı nakit alın,banka hesabına almanız yine tehlikeli olur - 13-05-2021, 22:16:04sadece gelen paranın vergisi oluyor değil mi hocam ekstra vergilendirme çıkıyormu o an ileride yıllık ödeme gibi olaylarTufan1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ve ödeme alınmassa eşiğe gelinmedi kazanç durdurdum vergilendirme devam mı ediyor duruyor mu
teşekkürler. - 13-05-2021, 22:17:07Gelen paranın vergisi oluyor hocam.Yusufg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2021, 22:17:51ödeme talep edilen miktardan fazla vergilendirme oluşma şansı varmı hocam?Atacbala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ve ödeme talep edilen banka hesabı vergisini ödediği için sorun çıkmaz değil mi karşı tarafa
teşekkürler. - 13-05-2021, 22:39:29hocam kazancı çekerken vergisi ödenmiyor mu öyle ise vergilendirmesi yapılacak fakat gelir vergisi ile bitiyor mu yoksa damga vergisi gibi gibi vergilendirme olayıda varmıDay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2021, 22:42:08Hocam siz vergi ödemeyeceksiniz adsenseden geliri sizin adınıza alan eş dost akraba o vergiyi ödeyecek,sizde gelirinizden bu arkadaşın vergisini karşılarsınızYusufg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1000 ₺ kazandınız %18 kdv ödenecek kesinlikle,buna ek olarak şirket sahipleride gelir vergisi öderler %30-35 civarı kesinti oluyor yani ortalama olarak,tanıdıklarınız sizin üzerinden kâr elde etmeyecekse 1000₺ adsense kazancında cebinize 700-650 girer
Vergi para ne zaman cebinize girerse o zaman olusur gibi düşünebilirsiniz hocam istersen adsense hesabında 10 milyon olsun parayı çekmediğiniz taktirde sorun yok vergide yok