sadece gelen paranın vergisi oluyor değil mi hocam ekstra vergilendirme çıkıyormu o an ileride yıllık ödeme gibi olaylar
ve ödeme alınmassa eşiğe gelinmedi kazanç durdurdum vergilendirme devam mı ediyor duruyor mu
teşekkürler.
Gelen paranın vergisi oluyor hocam.