herkese hayırlı akşamlar.
------------------------------------------------------------------
arkadaşlar adsense hakkında bir kaç sorum olucak bilgi sahibi kişiler cevaplar ise sevinirim.

adsense onayım mevcut reklamları yayınlamayı başlatmayı düşünüyorum.

bu kazançları eş dost arkadaşın iş yerinden vergilendirip çekim yapsam olurmu

ödeme almasam da vergilendirmeye tabii miyim

ekstra ekstra vergilik, damga vergisi vs vs gibi şeyler varmı süreç nedir tam olarak aydınlatabilecek varmı 😊