Eş dost banka hesabını verirsin onlar ödemeyi alır faturasını keser. Sonra parayı size atar
sadece gelen paranın vergisi oluyor değil mi hocam ekstra vergilendirme çıkıyormu o an ileride yıllık ödeme gibi olaylar
ve ödeme alınmassa eşiğe gelinmedi kazanç durdurdum vergilendirme devam mı ediyor duruyor mu
teşekkürler.