Kıl Dönmesi Hastalığı
50
●1.312
- 13-05-2021, 19:54:07Reis epilasyon oldun mu ben 2 ay önce oldum ve benim kıl dönme ameliyatım büyüktü 2mm daha uzasa makat iptali olucaktı ama öyle yatmada sıkıntı olmuyo ben çok rahat yattım doktor epilasyon tek çare dedi eğer epilasyon olmadıysan tekrar etmesi normal kıl dönmesinin mantığı şu şekilde sırtdan saçdan düşen kıl kuyruk sokumunun orda yer ediniyor ardından orda kala kala içeriye girip ters şekilde büyüyor sırttan oraya kadar ve oranın etrafı epilasyon şart
- 13-05-2021, 20:40:40Arkadaşımda var öyle yani seviyeli bir ilişkileri var galiba hiç doktora falan da gitmiyor. Ara sıra patlıyomuş. Ben de **** fissür ve hemoroidden olmuştum geçen sene 2 ay neler çektim ameliyattan sonra.
- 14-05-2021, 02:00:05Bizzat ben oldum yaklaşık 4 ay oluyor. Yaklaşık 1.5 sene doktora gitmeye korktum. Benimki epey bi ilerlemişti doktor gördüğünde nasıl bunun üstüne oturabiliyorsun çok ağrıması gerekiyordu demişti. 1 gün sonra gel ameliyat ol dedi. Ameliyat sonrası Yaklaşık 5 gün uzandım ardından yavaş yavaş oturarak 15 günün sonunda sıkıntım kalmadı. Buz lazeri ile epilasyonda yaptırıyorum tekrarlamasından o kadar çok korkuyorum ki anlatamam çok illet birşey.
- 18-05-2021, 19:54:53ben doktor ile konuştuğum da bana lazer epilasyon yaptırmamı önerdi nedenide o çervrede kıl olur ve düşerse olursun diye ama şunuda ekledi sadece o çevre değil sırt da olman gerekli dedi yani kişisel bakımınıza dikkat ederseniz ve epilasyon olursanız hiç bir şekilde olmazsınızaTk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-05-2021, 20:36:25Hocam ben 3 kez oldum. İlk ameliyatımı iyi yapamadılar (içini temizleyip diktiler) ve yaram iyileşmeden 2. ameliyatı oldum. (Parça aldılar)SeoAdresin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aradan 1-2 sene geçti ve tekrarladı. Artık araştırdım bu lanetten nasıl kurtulurum diye...
İstanbul Fatih'te Prof.Dr. Nihat Bengisu hoca var ben ona yaklaşık 10 yıl önce ameliyat oldum.
İyi ki olmuşum beni bu dertten kurtardı. Ameliyattan çıktıktan sonra arkadaşlarla kafeye oturmaya gittik düşünün artık gerisini
Hiç ağrı olmadı, iğne desen en korktuğum şey idi vallahi billahi nokta ucu kadar hissetmedim bile.
10 sene önce 800 TL para verip ameliyat olmuştum şiddetle tavsiye ederim.
NOT: Kendi özel muayenesi vardı o dönemler orada olmuştum.
http://www.nihatbengisu.com/ - 19-05-2021, 00:25:27bir şeyi düşünürsek inşallah başımıza gelmez bütün yorumları okudum kendimde olmuş gibi hissettim bende bir kere araştırdım tekrarlamasının en büyük sebebi doktordur içini iyi temizlemediklerinde oluyormuş. ayrıca beende de kıl dönmesi oldu ama yanağımda buranın dışında kimseye söylemedim söylesem dalga geçerler sürekli kaşınıyordu işte olunca 2-3 günde bir mecburen saklallarımı keserdim ucundan az bişey çıkmıştı apse vs yoktu çektim yaklaşık 30 cm kıl çıktı.
- 16-09-2021, 22:22:4510 sene önce kurtulduğum meret yine başıma bela oldu. Sabah kalktım tam dikiş yerinden patlama olmuş. Ameliyat olmak sıkıntı değil de sonrası uğraştırıyor.osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazıldı mı bilmiyorum ama kesin çözümü sanırım lazer. Yani tüysüzlük, lazerli ameliyat değil yani.
