bir şeyi düşünürsek inşallah başımıza gelmez bütün yorumları okudum kendimde olmuş gibi hissettim bende bir kere araştırdım tekrarlamasının en büyük sebebi doktordur içini iyi temizlemediklerinde oluyormuş. ayrıca beende de kıl dönmesi oldu ama yanağımda buranın dışında kimseye söylemedim söylesem dalga geçerler sürekli kaşınıyordu işte olunca 2-3 günde bir mecburen saklallarımı keserdim ucundan az bişey çıkmıştı apse vs yoktu çektim yaklaşık 30 cm kıl çıktı.