Bizzat ben oldum yaklaşık 4 ay oluyor. Yaklaşık 1.5 sene doktora gitmeye korktum. Benimki epey bi ilerlemişti doktor gördüğünde nasıl bunun üstüne oturabiliyorsun çok ağrıması gerekiyordu demişti. 1 gün sonra gel ameliyat ol dedi. Ameliyat sonrası Yaklaşık 5 gün uzandım ardından yavaş yavaş oturarak 15 günün sonunda sıkıntım kalmadı. Buz lazeri ile epilasyonda yaptırıyorum tekrarlamasından o kadar çok korkuyorum ki anlatamam çok illet birşey.