Ameliyat oldum 2.5 yıl önce tekrarladı. Ameliyat tan korktuğum için vs değil ama ilk oldugumda 25 gün yan yatmıştım piskolojim bozulmuştu o günleri hatırlamak bile istemiyorum...
Ameliyatsız lazer ile vs tedavi yöntemleri çıkmış. Bu şekillerde tedavi olan oldu mu acaba aranızda??
Birde kara merhem yada ısırgan lapası kullananlarda var tedavi için ne garip hastalıktır ki 4 5 defa ameliyat olup yine tekrar eden insanlar var insanı hayattan soğutur şimdi 2.kez ameliyat olsam sonra birdaha o kadar dikkat etmeme rağmen tekrarlarsa birdaha ölene kadar olmak istemem şahsen..
Hocam ben 3 kez oldum. İlk ameliyatımı iyi yapamadılar (içini temizleyip diktiler) ve yaram iyileşmeden 2. ameliyatı oldum. (Parça aldılar)
Aradan 1-2 sene geçti ve tekrarladı. Artık araştırdım bu lanetten nasıl kurtulurum diye...
İstanbul Fatih'te Prof.Dr. Nihat Bengisu hoca var ben ona yaklaşık 10 yıl önce ameliyat oldum.
İyi ki olmuşum beni bu dertten kurtardı. Ameliyattan çıktıktan sonra arkadaşlarla kafeye oturmaya gittik düşünün artık gerisini

Hiç ağrı olmadı, iğne desen en korktuğum şey idi vallahi billahi nokta ucu kadar hissetmedim bile.
10 sene önce 800 TL para verip ameliyat olmuştum şiddetle tavsiye ederim.
NOT: Kendi özel muayenesi vardı o dönemler orada olmuştum.
http://www.nihatbengisu.com/