Benim dediğim tarih 2011 falan o zamana kadar 10-15, her sene 1-2 defa oluyor diyordu. Ondan sonra görüşmedim son durum nedir bilmiyorum. Artık lazerle yapılıyor deniyordu bir doktora danışsanız daha iyi olur herhalde. Geçmiş olsun.
10 sene önce kurtulduğum meret yine başıma bela oldu. Sabah kalktım tam dikiş yerinden patlama olmuş. Ameliyat olmak sıkıntı değil de sonrası uğraştırıyor.