• 10-05-2021, 17:20:33
    #1
    Merhaba.

    GIGABYTE Radeon RX 6900 XT GAMING OC ekran kartı almayı düşünüyorum.Fiyatı 19.000 TL.

    Kullanın varsa ısı değerleri hakkında bilgi almak istiyorum.
  • 10-05-2021, 17:22:50
    #2
    ramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba.

    GIGABYTE Radeon RX 6900 XT GAMING OC ekran kartı almayı düşünüyorum.Fiyatı 19.000 TL.

    Kullanın varsa ısı değerleri hakkında bilgi almak istiyorum.
    Hocam 6900XT almanız o kadar mantıksız ki anlatamam.
    Şu dönemde alacağınız en mantıklı kart RTX 3060 fazlası zarar .
  • 10-05-2021, 17:25:23
    #3
    CtnbsOfficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 6900XT almanız o kadar mantıksız ki anlatamam.
    Şu dönemde alacağınız en mantıklı kart RTX 3060 fazlası zarar .
    Aralarında hız olarak ciddi bir fark var.TL olarak değerleri birkaç yılda iyice artacak.Geleceğe dönük 6900 XT daha iyi gibi duruyor.
  • 10-05-2021, 17:27:30
    #4
    ramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aralarında hız olarak ciddi bir fark var.TL olarak değerleri birkaç ile iyice artacak.Geleceğe dönük 6900 XT daha iyi gibi duruyor.
    Merhaba.

    RTX 3060'ın güncel olarak desteklemediği hiç bir özellik yok, açamayacağı oyunda yok full ayarda. Ayrıca geleceğe dönük olarak bakacak olursak o kart 1 yıla ekran kartı stok sorunu çözülür gibi.
    Yani şu aşamada öyle oyunun dibine vurabileceğiniz, kartı parçalayarak kullanabileceğiniz tek mimariye sahip F/P üründür 3060 bunun dışında ki tüm kartlar şu dönemde tamamen saçmalık benim nacizane tavsiyemdir tabii taktir sizin.
  • 10-05-2021, 17:35:08
    #5
    CtnbsOfficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba.

    RTX 3060'ın güncel olarak desteklemediği hiç bir özellik yok, açamayacağı oyunda yok full ayarda. Ayrıca geleceğe dönük olarak bakacak olursak o kart 1 yıla ekran kartı stok sorunu çözülür gibi.
    Yani şu aşamada öyle oyunun dibine vurabileceğiniz, kartı parçalayarak kullanabileceğiniz tek mimariye sahip F/P üründür 3060 bunun dışında ki tüm kartlar şu dönemde tamamen saçmalık benim nacizane tavsiyemdir tabii taktir sizin.
    Kart stok sorunu olmadan önce 16 bin civarına satılıyordu.Şu anda 25 bin civarına satılıyor.Ben 19.000 TL ye alacağım.

    1 yıla kadar dolar kuruyla birlikte stok sorunu olmasa bile 19 bin TL yi geçeceğini düşünüyorum.
  • 10-05-2021, 17:48:54
    #6
    ramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kart stok sorunu olmadan önce 16 bin civarına satılıyordu.Şu anda 25 bin civarına satılıyor.Ben 19.000 TL ye alacağım.

    1 yıla kadar dolar kuruyla birlikte stok sorunu olmasa bile 19 bin TL yi geçeceğini düşünüyorum.
    Bu kartın fiyatının ucuz olması mining'de çok fazla MH vermemesi mimarına göre şuan çok pahalı.
    Ayrıca 1 yıla yeni kart geldiğinde bahsetmiş olduğunuz kartta düşer bunuda göz önünde bulunmak lazım.

    Dediğim gibi karar sizin, ben karta kötü demiyorum ancak günümüz koşullarında çok mantıksız.
  • 10-05-2021, 18:13:27
    #7
    bu kadar üst seviye bir kart alacaksanız ve sıcaklık kafanıza takılan birsey ise ekran kartına sıvı soğutma bağlayın buz gibi takilirsiniz

    edit: bir parcanin sicakligini etkileyen çok etmen var kullanilan uygulamalardan bilgisayarin diğer parçalarına ve kasadaki hava akışına kadar.. ortalama bir sıcaklık örneği stok fanlarla bu tür videolardan fikir edinebilirsiniz
    youtube linki tıkla

    kişisel önerim tabiki nvdiadir
  • 10-05-2021, 18:17:48
    #8
    oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu kadar üst seviye bir kart alacaksanız ve sıcaklık kafanıza takılan birsey ise ekran kartına sıvı soğutma bağlayın buz gibi takilirsiniz
    Custom sıvı soğutma çok zor bir iş.

    Duyduğuma göre sıcaklık diğerleri diğer kartlara göre daha yüksek.Bunu öğrenmek adına konu açmıştım.