Merhaba.
GIGABYTE Radeon RX 6900 XT GAMING OC ekran kartı almayı düşünüyorum.Fiyatı 19.000 TL.
Kullanın varsa ısı değerleri hakkında bilgi almak istiyorum.
GIGABYTE Ekran Kartı Hk.
7
●80
- 10-05-2021, 17:22:50Hocam 6900XT almanız o kadar mantıksız ki anlatamam.ramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu dönemde alacağınız en mantıklı kart RTX 3060 fazlası zarar . - 10-05-2021, 17:25:23Aralarında hız olarak ciddi bir fark var.TL olarak değerleri birkaç yılda iyice artacak.Geleceğe dönük 6900 XT daha iyi gibi duruyor.CtnbsOfficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-05-2021, 17:27:30Merhaba.ramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
RTX 3060'ın güncel olarak desteklemediği hiç bir özellik yok, açamayacağı oyunda yok full ayarda. Ayrıca geleceğe dönük olarak bakacak olursak o kart 1 yıla ekran kartı stok sorunu çözülür gibi.
Yani şu aşamada öyle oyunun dibine vurabileceğiniz, kartı parçalayarak kullanabileceğiniz tek mimariye sahip F/P üründür 3060 bunun dışında ki tüm kartlar şu dönemde tamamen saçmalık benim nacizane tavsiyemdir tabii taktir sizin. - 10-05-2021, 17:35:08Kart stok sorunu olmadan önce 16 bin civarına satılıyordu.Şu anda 25 bin civarına satılıyor.Ben 19.000 TL ye alacağım.CtnbsOfficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 yıla kadar dolar kuruyla birlikte stok sorunu olmasa bile 19 bin TL yi geçeceğini düşünüyorum. - 10-05-2021, 17:48:54Bu kartın fiyatının ucuz olması mining'de çok fazla MH vermemesi mimarına göre şuan çok pahalı.ramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca 1 yıla yeni kart geldiğinde bahsetmiş olduğunuz kartta düşer bunuda göz önünde bulunmak lazım.
Dediğim gibi karar sizin, ben karta kötü demiyorum ancak günümüz koşullarında çok mantıksız. - 10-05-2021, 18:13:27bu kadar üst seviye bir kart alacaksanız ve sıcaklık kafanıza takılan birsey ise ekran kartına sıvı soğutma bağlayın buz gibi takilirsiniz
edit: bir parcanin sicakligini etkileyen çok etmen var kullanilan uygulamalardan bilgisayarin diğer parçalarına ve kasadaki hava akışına kadar.. ortalama bir sıcaklık örneği stok fanlarla bu tür videolardan fikir edinebilirsiniz
youtube linki tıkla
kişisel önerim tabiki nvdiadir - 10-05-2021, 18:17:48Custom sıvı soğutma çok zor bir iş.oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Duyduğuma göre sıcaklık diğerleri diğer kartlara göre daha yüksek.Bunu öğrenmek adına konu açmıştım.