ramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba.

GIGABYTE Radeon RX 6900 XT GAMING OC ekran kartı almayı düşünüyorum.Fiyatı 19.000 TL.

Kullanın varsa ısı değerleri hakkında bilgi almak istiyorum.
Hocam 6900XT almanız o kadar mantıksız ki anlatamam.
Şu dönemde alacağınız en mantıklı kart RTX 3060 fazlası zarar .