CtnbsOfficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba.

RTX 3060'ın güncel olarak desteklemediği hiç bir özellik yok, açamayacağı oyunda yok full ayarda. Ayrıca geleceğe dönük olarak bakacak olursak o kart 1 yıla ekran kartı stok sorunu çözülür gibi.
Yani şu aşamada öyle oyunun dibine vurabileceğiniz, kartı parçalayarak kullanabileceğiniz tek mimariye sahip F/P üründür 3060 bunun dışında ki tüm kartlar şu dönemde tamamen saçmalık benim nacizane tavsiyemdir tabii taktir sizin.
Kart stok sorunu olmadan önce 16 bin civarına satılıyordu.Şu anda 25 bin civarına satılıyor.Ben 19.000 TL ye alacağım.

1 yıla kadar dolar kuruyla birlikte stok sorunu olmasa bile 19 bin TL yi geçeceğini düşünüyorum.